top of page
  • Lara, Lab. med

Mamsi på besök

Hej allihopa!

Vi har inte hörts på ett bra tag och det beror på lite olika anledningar, varav en av dom är att min mamma har vart på besök🥰 Det hela vart lite av en överraskning vilket jag älskar och det har vart så mysigt att ha henne här.


Jag och Jelena lagade middag till henne första kvällen och vi har bara haft det mysigt och catchat upp. Jag tog henne runt lite och vi hälsade på universitetet vilket va så kul. Sen lagade hon mat till oss dom senaste dagarna, att få hemlagad mat av sin mamma är ju svårslaget :)


Idag har jag varit på labbet på förmiddagen och fixat med min 1a och 2a batch celler som ska stimuleras för cytokinproduktion och sen nu på eftermiddagen ska jag, Jelena och mamma ut lite och ha det mysigt. Det är mammas sista dag här så vi vill att hon får en bra sista dag. Sen kommer Jelenas mamma nästa vecka också så det blir kul :)


Nu ska vi ut, hör sen. Hejdååå


bottom of page