top of page
  • Jelena & Lara

Chill dag helt enkelt

Hej guyzzz

Idag är det torsdag och vår första vardag tillsammans, Jelena är klar med sin praktik så hon jobbar lite hemifrån och jag hade en dag off från labbet idag. Imorgon ska jag börja på den del i mitt ex- arbete som handlar om cytokinproduktion. Jag kommer differentiera celler till makrofager och sedan stimulera dom, sen behandla med mina mikropartiklar från patienterna och basically se om det ger större inflammatorisk respons än hos friska personer. Men det är imorn, idag är vi som sagt lediga och chillar galet helt enkelt. Solen skiner och vi har ätit pannkakor, Swedish style of course.

Jelena har fått mig hooked på Robinson, av alla grejer, och igår kollade vi inte på avsnittet så ikväll har vi dubbla Robinson + gränslandet. #hejdåhayes #sandravihadealdrigröstatutdig

Och kan vi snacka om mini-skandalen på Aftonbladet där kocken från Lund eller vad det är tydligen är kickad för droger? Man kan väl va lite mer diskret med sånt kan man tycka.

Anyways, nu ska jag tvätta håret och använda mina nya rolls som jag köpte på Boots. Sen ska vi laga middag, kyckling står på menyn verkar det som :)


Hejdå så längeeee

Brist på bilder från idag pga ”chill dag helt enkelt” så här är en harmonisk bild från the other day i parken

bottom of page